BRÆNDER DU FOR AT SÆTTE KUNDEN I FOKUS OG SAMMEN MED DIT TEAM GIVE DEN BEDSTE OPLEVELSE OG SERVICE?
Er du typen der med dit engagement, gejst og faglige fundament, kan motivere og medvirke til at skabe et godt arbejdsmiljø blandt dine kollegaer? Kan du lide ambitiøse mål og samtidig har en god forståelse for kundetilfredshed og resultater? Så er denne stilling noget for dig.
Vi søger en energisk og dygtig reservedelsekspedient, som kan drive og udvikle salget af reservedele. Du vil blive en del af et team bestående af 17 dygtige kollegaer, der hver dag er med til at sikre at vores kunder får den bedst tænkelige service og kvalitet i branchen.
LIDT OM OS:
Ahern Denmark A/S, er leverandør af Snorkel Lifte, DENKA og Europe Lifte, AUSA produkter, Maeda minikraner, Böcker kraner, GSR lastbillifte, Greenmech flis hugger samt service og reservedele i Danmark, Norge og Sverige. Hver dag sikrer vores dygtige teknikere driften af vores kunders maskiner med service og reparationer. Reservedelslageret sikrer rådgivning og koordinering af reservedele til alle opgaverne i Danmark, Norge og på sigt Sverige samt yder en kundeservice, som gør en positiv forskel.
Ahern Denmark A/S er en del af Ahern Familien med base i USA.
ER DU VORES NYE RESERVEDELSEKSPEDIENT?
Du har en relevant uddannelse indenfor reservedele/lager, og du har solid faglig erfaring med reservedele. Du er stærk som kollega, således at du kan medvirke til, at teamet trives og kommer i mål med opgaverne.
Du evner at se forbedrings- og optimeringsmuligheder, og du kan se, hvornår noget kræver ændringer. Det kræver, at du kan arbejde systematisk og struktureret med dine opgaver, og hele tiden har det store overblik. Dertil ser vi gerne, at du kan sætte kryds ved flere af følgende:
- Du har god forretningsforståelse, udadvendt, selvstændig og beslutningsdygtig
- Du trives i en flad organisation – med et stort internationalt snit.
- Du behersker engelsk i både skrift og tale, det er ligeledes ønskeligt at du taler tysk samt at du forstår norsk og svensk.
- Du trives i samarbejdet på tværs og formår at bidrage til fællesskabet, så vi kommer samlet i mål
- Du har evnen til at udvikle dig fagligt og personligt
- Du er bruger af Microsoft Office-pakken, Business Central og i øvrigt er fortrolig med IT-programmer generelt
- Du kommunikerer synligt ubesværet med både kunder og kollegaer – og kan have smilet med i alt du laver.
DERFOR SKAL DU ARBEJDE HOS OS:
Vi tilbyder et rigtig spændende og selvstændigt job i en stor international organisation – Ahern familien.
Vi er hos Ahern Denmark A/S en lille brik i det store tandhjul.
Du bliver en del at et stærkt brand og et godt team, som arbejder professionelt og har hjertet med.
Vi har fokus på kvalitet, det gode arbejdsmiljø og din udvikling.
Med jobbet følger en god lønpakke m. pension og sundhedsforsikring
ANSVAR OG OPGAVER:
Som reservedelsekspedient bliver du en af tre medarbejdere på reservedelslageret med reference til servicechefen. Du skal medvirke i udarbejdelse af handlingsplaner og budgetter.
I start 2024 skal vores lager re designes og her vil du være hovedkraften til at få det op at køre med alt fra indretning til stregkoder.
Du har føling med de markeder, hvor vi markedsfører, sælger og leverer reservedele til vores kunder. Du skal medvirke ved udarbejdelse af større tilbud/kontrakter til vores kunder. Du skal medvirke i udviklingen af reservedelslageret fra at dække Danmark til at supportere vores kollegaer i resten af Skandinavien.
DINE PRIMÆRE OPGAVER VIL DESUDEN BESTÅ I:
- Sikre en løbende sortimentsstyring af alle lagre.
- Overvåge og opdatere kost- og salgspriser generelt.
- Overvåge omsætningshastighed på lageret i forhold til investeringen.
- Forhandle indkøbsaftaler med eksterne leverandører.
- Samarbejde med interne leverandører.
- Medvirke til stadig udvikling og optimering af administrative procedurer og hjælpesystemer indenfor reservedele.
- Overvåge leveringstider internt såvel som eksternt.
Er du klar til at blive en del af Ahern Denmark A/S?
Så ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning samt dit CV hurtigst muligt til charlotte.kaer@aherndenmark.dk Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte servicechef Henrik Damsgaard mobil +45 23 83 85 96 eller adm. Direktør Henrik Skibsted +45 50 53 85 22.
Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt. Vi holder løbende samtaler og ønsker tiltrædelse hurtigst muligt.
Vi glæder os til at høre fra dig