$ads={1}
Digitális Ügyfélközpont munkatárs
Milyen feladatok várnak Rád?
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keresztül történő számlanyitás, valamint megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezeléseA sikeres pályázó jellemzői:
Banki / Pénzintézeti telefonos ügyfélkapcsolatban szerzett tapasztalat; Banki szakügyintézői, vagy közgazdasági, pénzügyi végzettség előny; Megbízható, felhasználói szintű számítógépes ismeretek; Társalgási szintű angol nyelvtudás előny; Ügyfélorientált gondolkodásmód; Fejlett kommunikációs és problémamegoldó képesség.Mit kínálunk?
Attraktív jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria); AYCM SportPass tagság; Munkaidő: Hétfőtől – Péntekig: napi 8 óra / idősáv: 8.00–21.00, eseti (havi 1 alkalom) szombati munkavégzés lehetséges 10.00-18.00 óra között; Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. (Millenium Towers III. Irodaház).Miért jó nálunk dolgozni?
Mert egy olyan vállalati kultúrában hiszünk, ahol az innováció és a konzervativizmus együttesen van jelen és ahol a képességeidnek megfelelő munkát végezheted! Mert a mi értékrendünkben a Bank nemcsak egy munkahely, hanem egy olyan közösség, ahová érdemes tartozni! Mert személyesen is részese lehetsz a hazai pénzpiac egyik legeredményesebb, digitális, innovatív bankjának! Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhatsz. Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok.