Jesteśmy Wills Integrated i zajmujemy się marketingiem. Budujemy trwałą wartość w biznesie za pomocą efektywnej komunikacji. Realizując projekty dla naszych klientów, integrujemy wiedzę z kilku obszarów: Social Media, Public Relations, Performance, Strategy, Creative, Digital, Branding i Design. Za priorytety stawiamy sobie celowość działań, aktywną współpracę otwartą na wiele perspektyw i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań.
Mamy całkiem niezłe biuro we Wrocławiu i zawsze będziesz w nim mile widziany/a. A jeśli masz czworonoga, to możesz go ze sobą zabrać. Na co dzień pracujemy hybrydowo, ale jeśli mieszkasz poza stolicą Dolnego Śląska, też się dogadamy.
Szukamy Social Media Managera, którego skille adsowe i contentowe zasilą nasz dział Social Media.
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- planowanie, ustawianie, optymalizacja i prowadzenie kampanii Ads na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok,
- tworzenie planów działań kampanii dla Klientów,
- audyty działań reklamowych, analiza działań konkurencji
- współtworzenie contentu na profile Twoich Klientów w mediach społecznościowych we współpracy z działem Design,
- wsparcie Account Managera w spotkaniach statusowych z klientem,
- raportowanie działań
Nasze wymagania:
- znajomość i biegłość w obsłudze Menadżera Reklam na platformach Mety, TikTok, LinkedIn,
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii zgodnie z lejkiem sprzedażowym,
- umiejętność analitycznego myślenia, analizy danych oraz wyciągania wniosków,
- strategiczne myślenie oraz łatwość oceny spraw w szerszym kontekście biznesowym,
- silne nastawienie na realizację celów, wysoki poziom zaangażowania oraz odporność na stres,
- minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii.
Docenimy:
- znajomość platformy Pinterest Ads, Twitter Ads,
- znajomość narzędzi Asana, Slack,
- znajomość Google Analytics (przede wszystkim GA4) oraz Google Ads.
Czego możesz się spodziewać od nas:
- pełnej otwartości i szacunku,
- własnego Macbooka (chyba, że jesteś #teamwindows),
- udziału w konferencjach i szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- wynagrodzenia adekwatnego do umiejętności,
- pakietu medycznego Enel-Med i Multisport po okresie próbnym,
- dobranej do preferencji formy zatrudnienia (UoP/B2B),
- możliwości rozwoju przy różnorodnych projektach,
- przejrzystego systemu premiowego,
- stałego dostępu do całkiem niezłych, choć strasznie suchych żartów.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
Jako specjalista/ka ds. mediów społecznościowych będziesz integralną częścią zespołu projektowego, wspólnie z resztą jego członków realizując cele biznesowe i komunikacyjne naszych klientów. W ramach codziennej pracy będziesz mieć kontakt m.in. ze Strategami, Designerami i Content Managerami, a Waszą prace i bieżący kontakt z klientem koordynować będą Account Managerowie.
Chcesz wiedzieć więcej? Umów się z nami na rozmowę, a przedstawimy Ci ścieżkę kariery.
Jak wygląda proces rekrutacyjny
- Zaprosimy Cię na rozmowę z Menedżerem i Liderem działu Social Media. (60-90 min.).
- Drugim etapem będzie zadanie dotyczące strategii lub optymalizacji kampanii social ads.
Brzmi jak praca dla Ciebie? Aplikuj: kariera@wills.pl