ØKONOMICHEF – AARHUS [Denmark]


 

APPLY

ØKONOMICHEF

  • Aarhus, Denmark
  • 60-100%
  • Open-end
Stadler har bygget tog i over 80 år. Med vores innovative styrke, fleksibilitet og pålidelighed er vi nu en førende producent af jernbanekøretøjer. Ud over vores schweiziske lokationer arbejder omkring 13.000 medarbejdere på flere produktions- og ingeniørsteder og over 70 servicesteder i Europa, Nordamerika og Nordafrika.
Vores passion for tog rækker langt ud over at bygge dem. Som fuld serviceudbyder og engageret partner i service garanterer vi sikkerhed, tilgængelighed og drift – for maksimal tilfredshed for vores kunders kunder.

Stadler Service Danmark søger efter talenter, der ønsker at forme fremtidens mobilitet. Vi er en servicevirksomhed, der vedligeholder sporvognsflåder i Aarhus og Odense og vi ønsker at styrke vores team. Vi tilbyder et støttende, venligt og opmuntrende arbejdsmiljø med omkring 25 ansatte. Som en del af vores team vil du samarbejde tæt med forretningen og driften, en kollega på økonomi- og administrationsområdet og internationalt med hovedkvarteret i Schweiz. Vi forventer rejser mellem stederne fra tid til anden. Hvis du vil være med til at forme fremtiden for mobilitet, er vi interesseret i at høre fra dig.

OPGAVER

  • Ansvarlig for den månedlige, kvartalsvise og årlige koncernrapportering, Lokal rapportering, revision og rapportering til hovedkvarteret
  • Kontrol med de langsigtede vedligeholdelseskontrakter. Tæt samarbejde med virksomheden på månedsbasis
  • Ansvar for den overordnede kontraktkontrol (Project Controlling) og forklaring af afvigelser til forretning
  • Lede forecast- og budgetteringsprocessen
  • Kommerciel projektstøtte
  • Optimere processer og deltage / lede projekter uden for økonomiområdet

HVAD HAR DU MED I BAGAGEN

  • En uddannelse i finans
  • Mindst 2 års erhvervserfaring i en finansiel rolle
  • Evne til at arbejde selvstændigt, overholde deadlines, samarbejde i team
  • Stærkt analytisk mindset og fremragende kendskab til Excel
  • Stærke kommunikationsevner med evnen til at udfordre
  • Projektledelseskompetencer til at udføre projekter inden for og uden for det finansielle område

HVAD TILBYDER VI?

Stadler tilbyder:
  • Spændende job i et anderledes miljø
  • Løn forhandles i henhold til uddannelse og erfaring.
  • 37 timers arbejdsuge, mandag – fredag.
  • 25 dages ferie + 5 ferie-fridage.
  • Bidragsbestemt pensionsordning i PFA.
  • Flekstidsordning.
  • Hjemmekontor ordning efter afslutning af prøvetiden
  • Søde kolleger
  • Arbejdsplads midt i Aarhus

INTERESSERET

Vi beder dig venligst sende din ansøgning og CV, hvor du beskriver, hvordan du opfylder de krav, der er nødvendige for rollen samt relevant erfaring. Vær opmærksom på, at vi kun kan acceptere ansøgninger fra kandidater, der har tilladelse til at arbejde i Danmark..

APPLY

Information for applicants

Marina Frick
Leiterin Human Resources
phone +41 71 626 29 05

LinkedIn

Portrait

WHERE WE NEED YOU

A place for specialists and free spirits. Wilder Osten has it all and much more.

GOOD TO KNOW

CORPORATE FILM
Curious to see what it looks like in our company? Here we offer a look behind the scenes.
PLAY VIDEO
ABOUT US
Exciting insights into our history.
MORE INFORMATION
NEWSROOM
There is always something going on at Stadler. Here you see what.
MORE INFORMATION


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال